"Jullie voelen als een samenwerkingspartner die echt voor het beste resultaat gaat"

Mandy van de Wall-Melse – medewerker PR & Communicatie

STO Leiden, Duin- en Bollenstreek

Dit project heeft als doel techniek en technologie een boost te geven. Om meer leerlingen en docenten enthousiast te maken en het bedrijfsleven en onderwijs nog dichter naar elkaar te brengen. De uitstraling is innovatief, fris en zakelijk en daarmee aansprekend voor alle doelgroepen. In het logo zijn verbindende schakels verwerkt die symbool staan voor de samenwerking tussen het onderwijs en bedrijfsleven en scholen onderling. Nano, de kleine robot, is de mascotte van STO en spreekt daarmee de jongere doelgroep aan. De huisstijl is doorgevoerd in verschillende uitingen als de website, (online) magazine, promotie uitingen, gadgets en online content.

De website met online reserveringssysteem voor workshops bij de hotspots draagt bij aan het enthousiast maken van meer jongeren voor het techniekonderwijs. Op deze manier komen zij al op jonge leeftijd in aanraking met techniek en technologie. Het (online) magazine heeft Sterk Techniekonderwijs op de kaart gezet in de regio Leiden, Duin- en Bollenstreek. De verschillende projecten binnen het initiatief komen aan bod en de samenwerking tussen het onderwijs en het bedrijfsleven heeft hierin plaats gekregen.

Lees meer

Wat hebben wij gedaan

Grafisch ontwerp Huisstijl/branding Online magazine Content creatie Beurs en event Fotografie

Review

“Wij zochten een partner die de huisstijl kon ontwerpen en doorvoeren in de website, sociale mediacontent en andere PR-uitingen. We kunnen altijd op jullie rekenen. Jullie voelen als een samenwerkingspartner die echt voor het beste resultaat gaat.

Voornamelijk het (online) magazine wil ik nog apart aanhalen. We zijn blij dat RAL92 heeft vastgehouden aan dit onderdeel van de PR-campagne, het heeft STO definitief op de kaart gezet in de regio.”

Mandy van de Wall-Melse – medewerker PR & Communicatie