Klaar voor de toekomst met een vernieuwde uitstraling

Onze huisstijl hebben wij herontworpen met als doel onze visie en waarden beter te communiceren. Met een frisse blik hebben we onze kleuren en grafische elementen onder de loep genomen. Het resultaat is een natuurlijke, warme en sfeervolle uitstraling die onze identiteit weerspiegelt.

Een vernieuwde uitstraling die onze missie en visie omarmt

Het blijft altijd moeilijk om over jezelf (lees: je organisatie) te zeggen waar je voor staat en welke overtuigingen je motiveren. Het zit diep geworteld en je doet ‘gewoon’ je ding. Daar moet je dus goed bij stil staan en jezelf de juiste vragen stellen.

Elk ontwerp een eigen betekenis

Dus we stelden onszelf de vragen: ‘Waarom bestaan we?’ en ‘Waarom doen we wat we doen?’. Daar kwam spontaan uit dat mooie dingen maken onze passie is en anderen daarbij helpen ons voldoening geeft. Maar bij alleen mooie dingen maken blijft het niet. We denken daar goed over na: of het passend is, uitstraalt waar de organisatie voor staat en of het haar doelgroep aanspreekt. Dit geeft de ontwerpen betekenis.

Ontwerpen met betekenis

En, naast dat elk ontwerp een betekenis of achterliggende gedachte heeft, doen wij het ontwerpen zelf ook met betekenis. Het is ons doel om een positieve impact te maken voor een organisatie en haar doelstellingen. Of dat nu is om haar doelgroep beter aan te spreken, om de organisatie te laten groeien of bijvoorbeeld een fijnere werkplek te kunnen bieden aan medewerkers. Met onze betekenisvolle ontwerpen helpen wij organisaties hun doelstellingen te behalen.

Kleuren die tot leven komen

Welk doel de organisatie ook heeft, het komt er op neer dat de organisatie in ontwikkeling is. Om dingen beter, mooier of doeltreffender te maken. En wij helpen de organisatie daar graag bij. De groene tinten uit het palet symboliseren de waarden van ontwikkeling en groei. De warme terracotta tinten staan voor onze persoonlijke en betrokken omgang.

Versterken merkidentiteit

Het kleurenpalet is energiek, creatief en natuurlijk. Deze kleuren en het sfeervolle geheel versterken de persoonlijkheid van ons merk en helpen op te vallen in een drukke markt.

Vormen die een verhaal vertellen

In onze huisstijl vind je een combinatie van strakke/traditionele en asymmetrische/organische vormen terug. In de typografie van zowel ons logo als in de lopende teksten komen de strakke en traditionele vormen terug en geven een stijlvolle en tijdloze uitstraling. In ons beeldmerk en het patroon vind je de assymetrische/organische vormen terug. Deze staan voor toegankelijkheid, menselijkheid en zorgen voor verbinding.

Kleurenwaaier als beeldmerk

Dagelijks werken we met kleur. Bij het ontwikkelen van bijvoorbeeld een nieuwe huisstijl, het vormgeven van een flyer, online magazine of een interieurontwerp. Een kleurenwaaier is dan ook onmisbaar in ons werk. Ons beeldmerk weerspiegelt een kleurenwaaier, samengesteld uit de kenmerkende vormen van de huisstijl.

We hebben ons beeldmerk zo ontworpen dat de vormen afzonderlijk in de vormgeving van uitingen ingezet kunnen worden. Hierdoor kunnen we de mix van strakke en afgeronde vormen in alle uitingen samenbrengen.